ការធ្វើដំណើរដោយឡានក្រុងនៅប្រទេសកម្ពុជា
ឡានក្រុងគឺជាវិធីធ្វើដំណើរចម្បងសម្រាប់ការតភ្ជាប់រវាងទីក្រុង ទីជនបទ និងការធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ព្រំដែននៅកម្ពុជា។ ទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការធ្វើដំណើរដោយឡានក្រុងអាចជាបញ្ហាប្រឈម បើសិនជាមិនបានរៀបចំយ៉ាងត្រឹមត្រូវ ដែលអាចប៉ះពាល់ដល់បទពិសោធន៍របស់អ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអ្នកទេសចរ និងប្រជាជនក្នុងស្រុក។
ទទួលបានបទពិសោធន៍ធ្វើដំណើរដោយឡានក្រុងទំនើប វិស្វកម្មប្រណីត និងមានសុវត្ថិភាពជាមួយ redBus ដែលជាវេទិកាកក់សំបុត្រឡានក្រុងអនឡាញធំបំផុតក្នុងពិភពលោក។ ស្វែងរកសំបុត្រឡានក្រុង ប្រៀបធៀបតម្លៃ ពិនិត្យម៉ោងដំណើរ និងជ្រើសរើសកៅអី។ ក្រុមហ៊ុនដំណើរការឡានក្រុងដែលបានចុះបញ្ជីលើ redBus ត្រូវបានផ្ទៀងផ្ទាត់ និងផ្តល់សេវាកម្មដែលមានគុណភាព ដោយមានការថែទាំឡានក្រុងជាប្រចាំ។
ដើម្បីធ្វើឲ្យការកក់សំបុត្រឡានក្រុងកាន់តែងាយស្រួល រូបភាពខាងក្នុង និងខាងក្រៅរបស់ឡានក្រុង ព្រមទាំងពិនិត្យអតិថិជន និងការវាយតម្លៃ ត្រូវបានបង្ហាញសម្រាប់អោយអ្នកពិចារណា។ អ្នកអាចតាមដានទីតាំងឡានក្រុងជាក់ស្តែង ដើម្បីធ្វើឲ្យការធ្វើដំណើររបស់អ្នកកាន់តែមានការរៀបចំ និងសុវត្ថិភាព។
ជាមួយនឹង redBus ភាសាមិនមែនជាបារម្ភទៀតទេ។ គេហទំព័រត្រូវបានបកប្រែជាភាសាខ្មែរ និងអង់គ្លេស ដើម្បីធានាបទពិសោធន៍ល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់អ្នកដំណើរទាំងក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិ។ អ្នកអាចជ្រើសរើសម៉ោងចេញដំណើរ មុនថ្ងៃត្រង់ ឬល្ងាច ដើម្បីទទួលបានបញ្ជីឡានក្រុងដែលអាចរកបាន។ លើសពីនេះ អ្នកអាចកំណត់ទីតាំងដំណើរចេញ និងចុះពីឡានបានយ៉ាងងាយស្រួល។
សំណួរទាំងអស់ដែលអ្នកមានអំពីការកក់សំបុត្រឡានក្រុងនៅកម្ពុជា និងព័ត៌មានអំពីការធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ព្រំដែន ត្រូវបានឆ្លើយស្ថិតនៅខាងក្រោម។
កាបូបលុយ ក្នុងគណនីយ្យ redBus
តើខ្ញុំត្រូវធ្វើដូចម្តេចដើម្បីទទួលប្រាក់ត្រលប់មកវិញ និងប្រើលេខកូដផ្សព្វផ្សាយនៅលើ redBus?
ដើម្បីរីករាយនឹងការទទួលបានប្រាក់ត្រលប់មកវិញ និង ប្រើប្រាស់លេខកូដផ្សព្វផ្សាយ អ្នកត្រូវមានគណនី និងចូលទៅក្នុងគណនេយ្យ redBus ពេលដំណើរការកក់សំបុត្រណាមួយ។ ការផ្តល់ជូនទាំងនេះអាចមានលក្ខណៈខុសៗគ្នា។
តើខ្ញុំអាចបញ្ចូលទឹកប្រាក់ក្នុងកាបូប redBus របស់ខ្ញុំបានទេ?
បច្ចុប្បន្ន អ្នកមិនអាចបញ្ជូលទឹកប្រាក់ទៅកាបូប redBus របស់អ្នកបានទេ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកនៅតែអាចទទួលបានប្រាក់ត្រលប់មកវិញ (នៅពេលដាក់ប្រូម៉ូកូដផ្សេងៗ) ដែលនឹងត្រូវបានបញ្ចូលទៅក្នុងគណនីរបស់អ្នក។
តើ redBus មានកម្មវិធីណែនាំទេ?
បាទ redBus ផ្តល់កម្មវិធីណែនាំ។ អ្នកអាចអញ្ជើញមិត្តភក្តិ និងក្រុមគ្រួសារឲ្យប្រើ redBus ហើយទទួលបានរង្វាន់។ តំណភ្ជាប់
តើលុយនៅក្នុងកាបូប redBus របស់ខ្ញុំផុតកំណត់នៅពេលណា?
រាល់ប្រាក់ចំណូលនៅក្នុងកាបូបប្រាក់ក្នុងគណនីយ្យ redBus នឹងផុតកំណត់រយៈពេលបីខែរាប់ពីពេលដែលចូលក្នុងគណនីយ្យ។ បន្ទាប់ពីរយៈពេលនេះ ចំនួនដែលនៅសល់នឹងត្រូវបានកាត់ផ្តាច់វិញ ហើយមិនអាចប្រើប្រាស់ ឬទាញយកមកវិញបានទេ។
តើខ្ញុំអាចប្រើលុយនៅក្នុងកាបូបគណនេយ្យរបស់ redBus ដែលខ្ញុំមានដោយរបៀបណា?
អ្នកអាចប្រើលុយដែលត្រឡប់ចូលទៅក្នុងគណនេយ្យ redBus របស់អ្នកដើម្បីទទួលបានការបញ្ជុះតម្លៃ ១០ % នៃតម្លៃសំបុត្រ ទៅលើការកក់បន្ទាប់។
ខ្ញុំមានបញ្ហាក្នុងការចុះឈ្មោះចូលគណនី redBus របស់ខ្ញុំ ; តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?
ប្រសិនបើអ្នកជួបប្រទះបញ្ហានេះ សូមផ្តល់ព័ត៌មានលម្អិតតាមរយៈ https://www.redbus.com.kh/help/login ហើយបញ្ចូលឯកសារយោងដែលពាក់ព័ន្ធ។ ក្រុមការងាររបស់យើងនឹងជួយដល់អ្នក។
គន្លឹះសុវត្ថិភាពសម្រាប់អ្នកធ្វើដំណើរ
តើមានគន្លឹះសំខាន់ៗអ្វីខ្លះសម្រាប់ការកក់ក្នុងការធ្វើដំណើរតាមឡានក្រុងប្រកបដោយសុវត្ថិភាព និង ផាសុកភាព ជាពិសេសនៅកំឡុងពេលដែលមានអ្នកធ្វើដំណើរច្រើន?
ជ្រើសក្រុមហ៊ុនឡានក្រុងដែល គេស្គាល់ច្រើន និង មានកេរ្តិ៍ឈ្មោះល្អ។ អានការបញ្ជេញមតិ និង ការវាយតម្លៃ នៅលើវេទិការ redBus ឬ វេទិកាសម្រាប់ធ្វើដំណើរផ្សេងទៀតមុនពេលកក់។
ជាពិសេសក្នុងអំឡុងពេលដែលមានអ្នកធ្វើដំណើរច្រើន, សូមកក់និងបញ្ជាក់សំបុត្ររបស់អ្នកឱ្យបានឆាប់ ដើម្បីជៀសវាងរថយន្តក្រុងដែលបានមានអ្នកធ្វើដំណើរច្រើនពេក ឬ ការបោកប្រាស់ដែលឆ្លៀតឱកាសដោយសារអ្នកប្រញ៉ាប់ពេក។
ពិនិត្យមើលអោយប្រាកដមុននឹងធ្វើការកក់ មើលលើទីតាំងចេញដំណើរ និង ពេលវេលាពិតប្រាកដ ដើម្បីកុំឲ្យបាត់ជើងធ្វើដំណើររបស់អ្នក។
ជូនដំណឹងដល់មិត្តភ័ក្តិ ឬសមាជិកគ្រួសារអំពីផែនការធ្វើដំណើររបស់អ្នក រួមទាំងក្រុមហ៊ុនរថយន្តក្រុង ផ្លូវ និងពេលវេលាមកដល់ដែលបានប៉ាន់ស្មាន។
តើអ្នកគួរធ្វើអ្វីខ្លះក្នុងអំឡុងពេលធ្វើដំណើរតាមរថយន្តក្រុង ដើម្បីធានាថា វត្ថុមានតម្លៃ និង សុវត្ថភាពរបស់អ្នកត្រូវបានការពារ?
រក្សាវត្ថុមានតម្លៃរបស់អ្នកនៅជិតអ្នកគ្រប់ពេលវេលា។ ប្រើសោនៅលើកាបូបស្ពាយ ឬ វ៉ាលីរបស់អ្នក ប្រសិនបើអាច។
សូមប្រុងប្រយ័ត្នបន្ថែមនៅក្នុងតំបន់ដែលមានមនុស្សច្រើន ដូចជា ចំណតឡានក្រុង និងផ្សារ។ ជៀសវាងការបង្ហាញរបស់មានតម្លៃថ្លៃ។
យកចិត្តទុកដាក់ចំពោះអ្នកជុំវិញខ្លួន និងដឹងពីសកម្មភាពគួរឱ្យសង្ស័យណាមួយ។
ប្រសិនបើអ្នកខ្វល់ខ្វាយអំពីសុវត្ថិភាព សូមពិចារណាការធ្វើដំណើរក្នុងពេលថ្ងៃ។
ប្រសិនបើមានអ្វីមួយមានអារម្មណ៍មិនសប្បាយចិត្ត ឬមិនស្រួល ចូរកុំស្ទាក់ស្ទើរក្នុងការនិយាយ ឬ ស្វែងរកជំនួយពីបុគ្គលិកឡានក្រុង ឬ អ្នករួមដំណើរ។
តើការធានារ៉ាប់រងការធ្វើដំណើរប្រភេទណាដែលត្រូវបានណែនាំសម្រាប់ការធ្វើដំណើរតាមរថយន្តក្រុងនៅកម្ពុជា ហើយ បានធានារ៉ាប់រងលើអ្វីខ្លះ?
ពិចារណាទិញធានារ៉ាប់រងការធ្វើដំណើរដែលគ្របដណ្តប់លើការសង្គ្រោះបន្ទាន់ផ្នែកវេជ្ជសាស្រ្ត ការលុបចោលការធ្វើដំណើរ និង ឥវ៉ាន់ដែលបាត់ ឬ ត្រូវបានលួច។
ការចូលប្រើការកក់របស់ខ្ញុំ
ខ្ញុំបានបាត់សំបុត្ររបស់ខ្ញុំ។ តើខ្ញុំគួរធ្វើអ្វី?
ប្រសិនបើអ្នកបានបាត់សំបុត្ររបស់អ្នក សូមពិនិត្យមើលអ៊ីមែលដែលប្រើសម្រាប់ការកក់ ដើម្បីមើលសំបុត្ររបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នករកមិនឃើញទេ សូមអនុវត្តតាមជំហានទាំងនេះ ដើម្បីបោះពុម្ពច្បាប់ចម្លងថ្មី៖
ចូលទៅកាន់គេហទំព័រ redBus ឬគេហទំព័រទូរស័ព្ទ។
ចុចលើ "បោះពុម្ពសំបុត្រ" ។
បញ្ចូលលេខសំបុត្រ redbus របស់អ្នក និងលេខសម្គាល់អ៊ីមែលកក់។
ចុចលើ "ដាក់ស្នើ" ។
ខ្ញុំត្រូវការព័ត៌មានអំពីការធ្វើដំណើររបស់ខ្ញុំ។ តើខ្ញុំអាចរកវាបាននៅឯណា?
ព័ត៌មានលម្អិតដូចជា ចំណុចឡើងជិះ ពេលវេលាឡើងជិះ ប្រភេទឡានក្រុង ចំនួនកៅអី និងព័ត៌មានសំខាន់ៗសម្រាប់ការធ្វើដំណើររបស់អ្នកអាចរកបាននៅក្នុងការបញ្ជាក់សំបុត្រដែលបានផ្ញើទៅអ៊ីមែលរបស់អ្នក។
ប្រសិនបើអ្នកបានចូលទៅក្នុងគណនី redBus របស់អ្នក សូមអនុវត្តតាមជំហានទាំងនេះ៖
រុករកទៅផ្នែក "ការធ្វើដំណើររបស់ខ្ញុំ" ។
ស្វែងរកការកក់ចុងក្រោយរបស់អ្នកនៅក្រោមផ្នែក "នាពេលខាងមុខ"។
ចុចលើវាដើម្បីទទួលបានសេចក្ដីសង្ខេបនៃការធ្វើដំណើររបស់អ្នក។
ប្រសិនបើអ្នកមិនចាំលេខសំបុត្ររបស់អ្នកទេ អ្នកអាចចូលទៅកាន់តំណភ្ជាប់ខាងក្រោម៖ <<https://www.redbus.com.kh/info/redcare>>
តើការកក់របស់ខ្ញុំត្រូវបានបញ្ជាក់ទេ?
អ្នកគួរតែទទួលបានអ៊ីមែលបញ្ជាក់ជាមួយនឹងព័ត៌មានលម្អិតនៃការកក់របស់អ្នក រួមទាំងលេខសម្គាល់ការកក់ ការចេញដំណើរ និងម៉ោងមកដល់ និងប្រតិបត្តិករឡានក្រុង។
ចូលទៅកាន់គេហទំព័រ ឬកម្មវិធី RedBus ចូលទៅក្នុងគណនីរបស់អ្នក ហើយចូលទៅកាន់ប្រវត្តិនៃការកក់របស់អ្នក។ អ្នកគួរតែអាចស្វែងរកការកក់របស់អ្នកនៅទីនោះ។
ចូលទៅគណនីរបស់អ្នក។
ពិនិត្យមើលព័ត៌មានលម្អិតនៃការកក់នៅក្រោម "ការកក់នាពេលខាងមុខ"។
តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូរ កាលវិភាគក្នុងការធ្វើដំណើររបស់ខ្ញុំឡើងវិញដោយរបៀបណា?
ការផ្លាស់ប្តូរ កាលវិភាគក្នុងការធ្វើដំណើររបស់ខ្ញុំឡើងវិញត្រូវបានផ្តល់ជូនដោយក្រុមហ៊ុនឡានក្រុងដែលបានជ្រើសរើសតែប៉ុណ្ណោះ។ សូមពិនិត្យមើលសំបុត្ររបស់អ្នក ឬទំព័រព័ត៌មានលម្អិតនៃឡានក្រុងនៅលើវេទិការ redBus ដើម្បីមើលថាតើការកក់របស់អ្នកមានសិទ្ធិក្នុងការផ្លាស់ប្តូរការវិភាគក្នងការធ្វើដំណើរដែរឬទេ។
ការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញអាចធ្វើឡើងតាមរយៈការចូលគណនេយ្យ redBus របស់អ្នកប្រើនៅលើគេហទំព័រ ឬដោយការទាក់ទងមកផ្នែកជំនួយអតិថិជនរបស់យើង។
ការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញអាចនឹងត្រូវគិតថ្លៃ ដូចដែលបានបញ្ជាក់នៅលើសំបុត្រអេឡិចត្រូនិចរបស់អ្នក។ អ្នកក៏នឹងត្រូវបង់ប្រាក់ខុសគ្នាក្នុងតម្លៃសំបុត្រដែរប្រសិនបើសំបុត្រថ្មីថ្លៃជាង។
ការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញអាចត្រូវបានអនុញ្ញាតតែមួយដងប៉ុណ្ណោះសម្រាប់ការកក់ ហើយនៅពេលដែលបានកំណត់ពេលឡើងវិញ សំបុត្រមិនអាចលុបចោលបានទៀតទេ។
ប្រសិនបើការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញត្រូវបានអនុញ្ញាត នោះអ្នកអាចប្រើ https://www.redbus.com.kh/Reschedule របស់យើងដោយបន្ថែមលេខសម្គាល់សំបុត្រ redbus និងលេខសម្គាល់អ៊ីមែលដែលបានចុះឈ្មោះដែលអ្នកធ្លាប់ធ្វើការកក់ដើម្បីពិនិត្យមើលលទ្ធភាពនៃការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញ។
តើខ្ញុំអាចកែប្រែ ឬលុបចោលការកក់របស់ខ្ញុំបានទេ?
នៅពេលដែលការកក់របស់អ្នកត្រូវបានបញ្ជាក់
- អ្នកមិនអាចលុបចោល ឬ កែប្រែព័ត៌មានលម្អិតនៃការកក់របស់អ្នកដូចជាឈ្មោះអ្នកដំណើរ អាយុ ឬព័ត៌មានទំនាក់ទំនងបានទេ ។ សម្រាប់ជំនួយបន្ថែម សូមទាក់ទងក្រុមគាំទ្រអតិថិជនរបស់យើង។ <<https://www.redbus.com.kh/info/redcare>>
ការទូទាត់ និង ការសងទឹកប្រាក់វិញ
តើខ្ញុំមានជម្រើសបង់ប្រាក់អ្វីខ្លះ?
អ្នកមានជម្រើសបង់ប្រាក់ជាច្រើនដែលអាចប្រើបាន រួមមានៈ
កាតឥណទាន
ប័ណ្ណឥណពន្ធ
ABA KHQR
តើត្រូវការពេលប៉ុន្មានដើម្បីទទួលបានទឹកប្រាក់ដែលង្វិលសងរបស់ខ្ញុំ?
យើងចំណាយរយៈពេលកំឡុង 24 ម៉ោងដើម្បីដំណើរការការបង្វិលប្រាក់សងវិញសម្រាប់ដំណើរការពីយើង និង 7-14 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការរបស់ធនាគារ ដើម្បីដំណើរកាប្រាក់នោះ ទៅគណនេយ្យដែលបានប្រើដើម្បីបង់ប្រាក់ដំបូងវិញ។
តើខ្ញុំតាមដានទឹកប្រាក់ដែលបានបង្វិលសងមកវិញដោយរបៀបណា?
ព័ត៌មានទាំងអស់ទាក់ទងនឹងទឹកប្រាក់ដែលបានបង្វិលសងរបស់អ្នក រួមទាំងពេលវេលាដែលរំពឹងទុកដែលហ្នឹងត្រូវទទួលបានលុយវិញត្រូវបានផ្ញើរកាន់អាសយដ្ឋានអ៊ីមែលដែលបានផ្តល់ឲ្យក្នុងអំឡុងពេលបញ្ជាទិញរបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នកមិនឃើញវានៅក្នុងប្រអប់សំបុត្ររបស់អ្នកទេ សូមពិនិត្យមើលសារឥតបានការ។
ខ្ញុំបានខកអត់បានជិះឡានក្រុងទាន់ពេល។ តើខ្ញុំអាចទទួលបានប្រាក់វិញទេ?
សោកស្តាយណាស់យើងមិនអាចផ្តល់ការបង្វិលសងវិញសម្រាប់រថយន្តក្រុងដែលខកខានមិនបាននោះទេ។ គោលការណ៍របស់យើងតម្រូវឲ្យដំណើរមកដល់ចំណុចឡើងយន្តហោះយ៉ាងហោចណាស់ 30 នាទីមុនពេលចេញដំណើរ។ ឡានក្រុងដែលខកខានត្រូវបានចាត់ទុកថាបាត់បង់។
ប្រសិនបើអ្នកត្រូវធ្វើការផ្លាស់ប្តូរណាមួយចំពោះការធ្វើដំណើររបស់អ្នក សូមធ្វើដូច្នេះមុនម៉ោងចេញដំណើររបស់អ្នក។
តើស្ថានភាពនៃការសងប្រាក់វិញរបស់ខ្ញុំមានស្ថានភាពយ៉ាងណា?
យើងនឹងផ្ញើអ៊ីមែលទៅអ្នកជាមួយព័ត៌មានអំពីការសងប្រាក់វិញរបស់អ្នក រួមទាំងពេលដែលត្រូវរំពឹងទុកថាទទួលបានពេលណា។ សូមពិនិត្យមើលប្រអប់សារអ៊ីមែល របស់អ្នក ប្រសិនបើអ្នកមិនឃើញវានៅក្នុងប្រអប់សំបុត្ររបស់អ្នកទេ សូមពិនិត្យមើលសារឥតបានការ (Junk mail) ឬថតសារឥតបានការ (Spam folder) របស់អ្នក។ ។ រយៈពេលសងប្រាក់វិញប្រែប្រួលអាស្រ័យលើវិធីបង់ប្រាក់។
- ការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារ ABA: 7-14 ថ្ងៃធ្វើការតាមធនាគារ
- ប័ណ្ណឥណទាន ឬឥណពន្ធបរទេស៖ 7-30 ថ្ងៃធ្វើការរបស់ធនាគារ
ឯកសារទិដ្ឋាការ និងការធ្វើដំណើរ
ខ្ញុំគ្រោងធ្វើដំណើរទៅប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាម។ តើខ្ញុំត្រូវការទិដ្ឋាការសម្រាប់ប្រទេសទាំងពីរទេ?
អតិថិជននឹងត្រូវការទិដ្ឋាការដើម្បីចូលប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាម។ តម្រូវការទិដ្ឋាការប្រែប្រួលអាស្រ័យលើសញ្ជាតិរបស់អ្នក។ អតិថិជនអាចពិនិត្យមើលតម្រូវការចុងក្រោយសម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជានៅទីនេះ៖ https://www.evisa.gov.kh/ និងវៀតណាមនៅទីនេះ៖ https://evisa.xuatnhapcanh.gov.vn/web/guest/home
ជនជាតិខ្លះអាចទទួលបានទិដ្ឋាការពេលមកដល់សម្រាប់ប្រទេសទាំងពីរ ខណៈអ្នកផ្សេងទៀតនឹងត្រូវស្នើសុំទិដ្ឋាការជាមុន។
តើមានតម្លៃបន្ថែមណាមួយដែលទាក់ទងនឹងការទទួលបានទិដ្ឋាការពេលមកដល់ក្នុងប្រទេសកម្ពុជា?
មានសម្រាប់ជនជាតិភាគច្រើននៅពេលមកដល់អាកាសយានដ្ឋានធំៗ និងច្រកព្រំដែនគោក។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ សូមមើលគេហទំព័រផ្លូវការរបស់ពួកគេ។
តើលិខិតឆ្លងដែនរបស់ខ្ញុំចូលប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាមត្រូវមានសុពលភាពអប្បបរមាប៉ុន្មាន?
លិខិតឆ្លងដែនរបស់អ្នកត្រូវតែមានសុពលភាពយ៉ាងតិច 6 ខែបន្ទាប់ពីការមកដល់របស់អ្នកនៅក្នុងប្រទេសនីមួយៗ ហើយមានយ៉ាងហោចណាស់ទំព័រទទេពីរសម្រាប់ការបោះត្រាចូល។
តើខ្ញុំត្រូវផ្តល់ភស្តុតាងនៃការធ្វើដំណើរបន្តនៅពេលចូលប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាមដែរឬទេ?
អ្នកប្រហែលជាត្រូវបង្ហាញភស្តុតាងនៃការធ្វើដំណើរបន្ត និងការធ្វើដំណើរត្រឡប់មកវិញ ឬសម្រាប់ទិសដៅធ្វើដំណើរបន្ទាប់ (ឧ. សំបុត្រឡានក្រុង ឬសំបុត្រយន្តហោះចេញពីប្រទេស)។