សំណួរដែលសួរញឹកញាប់ - ការកក់សំបុត្រឡានក្រុងតាមអនឡាញនៅកម្ពុជា

ស្វែងរកសំបុត្រឡានក្រុង

Mar 2025
MonTueWedThuFriSatSun
12345678910111213141516171819202122232425262728293031

ការធ្វើដំណើរដោយឡានក្រុងនៅប្រទេសកម្ពុជា

ឡានក្រុងគឺជាវិធីធ្វើដំណើរចម្បងសម្រាប់ការតភ្ជាប់រវាងទីក្រុង ទីជនបទ និងការធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ព្រំដែននៅកម្ពុជា។ ទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការធ្វើដំណើរដោយឡានក្រុងអាចជាបញ្ហាប្រឈម បើសិនជាមិនបានរៀបចំយ៉ាងត្រឹមត្រូវ ដែលអាចប៉ះពាល់ដល់បទពិសោធន៍របស់អ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអ្នកទេសចរ និងប្រជាជនក្នុងស្រុក។

ទទួលបានបទពិសោធន៍ធ្វើដំណើរដោយឡានក្រុងទំនើប វិស្វកម្មប្រណីត និងមានសុវត្ថិភាពជាមួយ redBus ដែលជាវេទិកាកក់សំបុត្រឡានក្រុងអនឡាញធំបំផុតក្នុងពិភពលោក។ ស្វែងរកសំបុត្រឡានក្រុង ប្រៀបធៀបតម្លៃ ពិនិត្យម៉ោងដំណើរ និងជ្រើសរើសកៅអី។ ក្រុមហ៊ុនដំណើរការឡានក្រុងដែលបានចុះបញ្ជីលើ redBus ត្រូវបានផ្ទៀងផ្ទាត់ និងផ្តល់សេវាកម្មដែលមានគុណភាព ដោយមានការថែទាំឡានក្រុងជាប្រចាំ។

ដើម្បីធ្វើឲ្យការកក់សំបុត្រឡានក្រុងកាន់តែងាយស្រួល រូបភាពខាងក្នុង និងខាងក្រៅរបស់ឡានក្រុង ព្រមទាំងពិនិត្យអតិថិជន និងការវាយតម្លៃ ត្រូវបានបង្ហាញសម្រាប់អោយអ្នកពិចារណា។ អ្នកអាចតាមដានទីតាំងឡានក្រុងជាក់ស្តែង ដើម្បីធ្វើឲ្យការធ្វើដំណើររបស់អ្នកកាន់តែមានការរៀបចំ និងសុវត្ថិភាព។

ជាមួយនឹង redBus ភាសាមិនមែនជាបារម្ភទៀតទេ។ គេហទំព័រត្រូវបានបកប្រែជាភាសាខ្មែរ និងអង់គ្លេស ដើម្បីធានាបទពិសោធន៍ល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់អ្នកដំណើរទាំងក្នុងស្រុក និងអន្តរជាតិ។ អ្នកអាចជ្រើសរើសម៉ោងចេញដំណើរ មុនថ្ងៃត្រង់ ឬល្ងាច ដើម្បីទទួលបានបញ្ជីឡានក្រុងដែលអាចរកបាន។ លើសពីនេះ អ្នកអាចកំណត់ទីតាំងដំណើរចេញ និងចុះពីឡានបានយ៉ាងងាយស្រួល។

សំណួរទាំងអស់ដែលអ្នកមានអំពីការកក់សំបុត្រឡានក្រុងនៅកម្ពុជា និងព័ត៌មានអំពីការធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ព្រំដែន ត្រូវបានឆ្លើយស្ថិតនៅខាងក្រោម។




ទូទៅ

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​បង្កើត​គណនី​ redBus​ ដើម្បី​​កក់​ដែរ​ឬទេ?


អ្នក​អាចធ្វើការកក់​ជាមួយ​ redBus ដោយមិនចាំបាច់បង្កើតគណនីទេ។ យ៉ាងណា​យើងសូម​ណែនាំ ឲ្យ​បង្កើត ​និង ចូលទៅក្នុង​គណនី ដើម្បី​ងាយ​ស្រួលក្នុង​ការ​តាមដានការ​កក់របស់អ្នក​ និង រីករាយ​ជាមួយ​លេខ​​កូដ​​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​​របស់​យើង​​ដើម្បី​​ទទួល​​បាន​​ការ​បញ្ចុះ​​តម្លៃ​​មួយ​ចំនួន។

តើ​ការ​កក់​របស់​ខ្ញុំ​ត្រូវ​បាន​បង្កើត​ភ្លាមៗ​ទេ?

បន្ទាប់​ពី​ការ​ទូ​ទាត់​​សាច់​ប្រាក់​ដោយ​ជោគជ័យ​ហើយ,  redBus និង​ធ្វើការ​​បង្កើត​សំបុត្រ​ដោយ​ស្វ័យ​​ស្វ័យប្រវត្តិ​ដែល​បាន​​កក់​ទៅ​អ៊ីមែលដែលបានផ្តល់ជូននៅពេល​​កក់សំបុត្រភ្លៀមៗ​ចន្លោះរយៈពេលប្រហែល​ 2 នាទី។

ហេតុ​អ្វីត្រូវ​កក់​សំបុត្រ​ឡាន​ក្រុងអនឡាញ​តាមរយៈ redBus?


ការ​កក់​សំបុត្រ​ឡាន​ក្រុង​អនឡាញ​តាម​រយៈ redBus នៅ​កម្ពុជា​ ផ្តល់​នូវ​អត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើន។ ទីមួយ សេវាកម្មនេះ​ផ្តល់​ជូន​នូវ​ភាព​ងាយ​ស្រួល​ និង ភាព​បត់​បែនខ្ពស់​​ ដែល​អនុញ្ញាតឲ្យ​ អ្នក​ស្វែង​រក និង កក់​សំបុត្រ​យ៉ាង​ងាយស្រួល​ពី​ផ្ទះ​ដ៏មាន​ផារសុខភាពល្អ​របស់​អ្នក។ ទីពីរ redBus ផ្តល់នូវ​សេវាកម្ម​ដ៏ធំទូលាយ​និង​ច្រើនជំរើស​ទៅ​លើ សេវាកម្ម​នៃក្រុមហ៊ុន​​ឡាន​ក្រុងផ្សេង​ៗគ្នា និងផ្លូវជាច្រើន​ ដែល​​អ្នក​អាច​ស្វែង​រក​ជម្រើស​ដ៏ល្អ​បំផុត​សម្រាប់​តម្រូវ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់អ្នក។ លើស​ពី​នេះ, ការ​កក់​តាម​អនឡាញ​តែង​តែភ្ជាប់​មក​ជាមួយ​នូវ​លក្ខណៈ​ពិសេសដូចជា៖  ការ​ស្វែង​រក​ឡាន​ក្រុង​ដើម្បី​ធ្វើ​ដំណើរ​ក្នុង​ពេលវេលាជាក់ស្តែងណាមួយ, ការជ្រើសរើសកៅអី, និងជម្រើសបង់ប្រាក់ដ៏ងាយស្រួល , បង្កើន​បទ​ពិសោធន៍ងាយស្រួល​ក្នុង​ការ​​ធ្វើ​ដំណើរ​ទាំង​មូល​របស់អ្នក​។ តាម​រយៈ​ការជ្រើសរើស​ redBus​ អ្នក​អាច​សន្សំ​សំចៃ​ពេលវេលា ការ​ខិត​​ខំ​ប្រឹង​ប្រែង និង​ សូម្បី​​តែ​​ប្រាក់​​ដែល​​មាន​​សក្តា​នុពល​​លើ​​ការ​​ធ្វើ​ដំណើរ​តាម​រថយន្ត​ក្រុង​របស់​អ្នក​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា។

តើ redBus បង្ហាញ ​ទិដ្ឋភាព ​ទូទៅ​ នៃការ​ ធ្វើដំ​ណើរ ​តាម​ រថយន្ត ​ក្រុង ​ផ្សេងៗ ​គ្នា ​ដល់ អតិថិជន ​ដោយ ​របៀបណា?

redBus​បង្ហាញ​ពី​ទិដ្ឋភា​​ព​ទូទៅ​នៃ​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​តាម​រថយន្ត​ក្រុង​ផ្សេងៗ​គ្នា​ដល់​អតិ​ថិជន​ដោយ​ផ្តល់​នូវ​វេទិកា​ ដែល​ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​តាម​ រយៈ​វេបសាយ/កម្មវិធី និង វេបសាយ/នៅក្នុង​ទូរស័ព្ទ​ ដែល​អនុញ្ញាតឲ្យ អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​ស្វែង​រក​ និង​ប្រៀប​ធៀប​ជម្រើស​ផ្សេងៗ​។ អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​អាច​ត្រងការ​​​​​ស្វែង​​រក​​ជើង​ធ្វើដំណើរ​របស់​​ ពួក​គេ​ដោយ​ ចុចស្វែងរក​ពិកន្លែង​ចេញដំណើរ និងកន្លែងដែល​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ, កាល​បរិច្ឆេទ, ក្រុមហ៊ុន​រថយន្តក្រុង​ និង តាម​ចំណូល​ចិត្ត​ផ្សេង​ទៀត។ វេទិកា​នេះ​ក៏​បង្ហាញ​ព័ត៌មានលម្អិត​សំខាន់ៗ​ដូចជា៖ ពេលវេលា​ចេញដំណើរ និង ពេលវេលាដែលទៅ​ដល់​ រយៈ​ពេល​ធ្វើ​ដំណើរ​ តម្លៃ​សំបុត្រ​ និង គ្រឿង​​បរិក្ខារ​ដែល​មាន ដែល​អាច​ឲ្យ​​អតិ​​ថិជន​​ធ្វើ​​ការ​​សម្រេច​​ចិត្ត​​ប្រកប​​ដោយ​​ព័ត៌មានជាច្រើន​​​អំពី​​ការ​​ធ្វើ​ដំណើរ​របស់​ពួក​គេ។

តើ​​មាន​​វិធី​​បង់ប្រាក់​​អ្វី​ខ្លះ​​ដែល​​មាន​​ក្នុង​ redBus កម្ពុជា?

redBus កម្ពុជា​ ផ្តល់​ជូន​នូវ​វិធីសាស្រ្ត​ទូទាត់​ផ្សេងៗ​សម្រាប់​ភាព​ងាយ​ស្រួល។ ជាធម្មតា អតិថិជន​អាច​ជ្រើស​រើស​ពី​ជម្រើស​ដូចជា ប័ណ្ណឥណទាន (វីសាកាត,  ម៉ាស្ទ័រកាត ជាដើម) ប័ណ្ណឥណពន្ធ,  ធនាគារអនឡាញ និង កូដបង់លុយ​របស់ ធនាគា ABA។ វិធីសាស្រ្តទូទាត់​ជាក់លាក់​ដែលមាន​អាចប្រែប្រួលអាស្រ័យលើ ក្រុមហ៊ុនឡានក្រុង ​និង ទិសដៅ​ដែលបាន​កំណត់​។ យើង​តែង​តែណែ​នាំ​ឲ្យ​ពិនិត្យ​មើល​ជម្រើស​ដែលមាន​ក្នុងអំឡុងពេលដំណើរការកក់។

តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ការ​បោះ​ពុម្ព​សំបុត្រ​របស់​ខ្ញុំដម្បីធ្វើដំណើរទេ?

សម្រាប់​ការ​ធ្វើ​ដំណើរជា​លក្ខណៈ​​អន្តរជាតិ អ្នក នឹងត្រូវការច្បាប់ចម្លងនៃសំបុត្រ redBus របស់អ្នក សម្រាប់ដំណើរ​នៅពេល​ដំណើរការ​ឆ្លង​ព្រំដែន។ នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ច្បាប់ចម្លងឌីជីថលនៅលើទូរសព្ទរបស់អ្នកគឺគ្រប់គ្រាន់ហើយ។ redBus ប្តេជ្ញាចិត្ត​ចំពោះនិរន្តរភាព និងលើកទឹកចិត្តដល់ការប្រើប្រាស់សំបុត្រឌីជីថល។

ខ្ញុំ​បាន​បាត់​សំបុត្រ​របស់ខ្ញុំ។ តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?

ប្រសិន​បើ​អ្នកបាន​បាត់សំបុត្ររបស់អ្នក សូម​ពិនិត្យ​មើល​អ៊ីមែល​ដែល​ប្រើ​នៅពេល​កក់​​សំបុត្រ​របស់​អ្នក។ ប្រសិន​បើអ្នក​រក​មិន​ឃើញ​ទេ សូម​អនុវត្ត​តាម​ជំហាន​ទាំងនេះ ដើម្បីបោះពុម្ពច្បាប់ចម្លងថ្មី៖

    1. ចូលទៅកាន់​គេហទំព័រ redBus ឬគេហទំព័រទូរស័ព្ទ។

    2. ចុចលើ "ព្រីន​សំបុត្រ" ។

    3. បញ្ចូល​លេខសំបុត្រ​របស់អ្នក និងលេខសម្គាល់អ៊ីមែលកក់។

    4. ចុចលើ "ដាក់ស្នើ" ។

ទេសចរអន្តរជាតិនៅកម្ពុជា

តើ​​ទីក្រុង​​ណា​​ខ្លះ​​ដែលពេញនិយមបំផុត​​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា​​ ក្នុង​ការ​ធ្វើដំណើរ​តាម​រថយន្ត​ក្រុង?

ទីក្រុងពេញនិយមបំផុតក្នុងប្រទេសកម្ពុជាសម្រាប់ការធ្វើដំណើរតាមរថយន្តក្រុងគឺ ភ្នំពេញ, សៀមរាប, និង ក្រុងព្រះសីហនុ។ ទីក្រុង​ទាំងនេះ​ផ្តល់នូវភាពទាក់ទាញជាច្រើន រួមទាំង ទីតាំងប្រវត្តិសាស្ត្រ,​ ប្រាសាទ, ឆ្នេរសមុទ្រ, និង ទីផ្សារដ៏មមាញឹក។

តើ​នីតិវិធី​ដើម្បី​ឆ្លង​កាត់​ព្រំដែន និង តម្រូវការ​ទិដ្ឋា​ការ​សម្រាប់កម្ពុជាមានអ្វីខ្លះ?

ភ្ញៀវទេសចរអន្តរជាតិដែលគ្រោងនឹងមកទស្សនាប្រទេសកម្ពុជា និង ធ្វើដំណើរតាមរថយន្តក្រុងគួរ​តែយល់​ដឹង​អំពី​តម្រូវ​ការ​ទិដ្ឋាការ​ និងព័ត៌មានឆ្លងកាត់ព្រំដែនខាងក្រោម៖

តម្រូវការទិដ្ឋាការ៖

  1. ជនជាតិភាគ​ច្រើន​អាចទទួលបាន​ទិដ្ឋាការទេសចរណ៍​ពេលមកដល់នៅអាកាសយានដ្ឋានធំៗ (ភ្នំពេញ សៀមរាប) និងច្រកព្រំដែនផ្លូវគោក។

  2. ម៉្យាងទៀត អ្នកទេសចរអាចដាក់ពាក្យសុំទិដ្ឋា​ការតាម​អ៊ីនធឺណិត មុន​ពេល​មកដល់។

  3. តាមរយៈ អ៊ី​វីសា (e-Visa) សូមចូលទៅ​កាន់​តំណភ្ជាប់​ដើម្បី​ពិនិត្យ​មើលព័ត៌មាន និង ពាក្យ ស្នើ​សូម​ចុង​ក្រោយ​បំផុតសម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជា។ 

  4. https://evisa.xuatnhapcanh.gov.vn/trang-chu-ttdt សូម​យោងលើតំណភ្ជាប់ដើម្បីពិនិត្យមើលព័ត៌មាន និងពាក្យសុំចុងក្រោយបំផុតសម្រាប់ប្រទេសវៀតណាម។

តើ​​រូបិយ​ប័ណ្ណ​​ណា​​ខ្លះ​​ដែល​​បាន​​ប្រើ​​ក្នុង​​ប្រទេស​​កម្ពុជា?

រូបិយប័ណ្ណ​ផ្លូវការរបស់ប្រទេសកម្ពុជា គឺប្រាក់រៀល (KHR)។​ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រាក់​ដុល្លារ​អាមេរិក​ត្រូវ​បានទទួល​យក និង​ប្រើប្រាស់​យ៉ាង​ទូលំ​ទូលាយ​រួមជាមួយនឹង​ប្រាក់រៀល​ក្នុង​អាជីវកម្ម និង​ប្រតិបត្តិការ​ជាច្រើន ជាពិសេសសម្រាប់​ការ​ទិញទំនិញផ្សេងៗ និងសកម្មភាពទាក់ទងនឹងទេសចរណ៍។

តើខ្ញុំ​ត្រូវបន្ថែម​ព័ត៌មាន​លម្អិត​អំពី​លិខិត​ឆ្លង​ដែន​របស់​ខ្ញុំ នៅពេល​ធ្វើការ​កក់​ជាមួយ redBus នៅកម្ពុជាដែរឬទេ?

ព័ត៌មាន​លម្អិត​អំពីលិខិត​ឆ្លងដែន​មិនត្រូវ​បានទាមទារ​សម្រាប់ការកក់ជាមួយ​ redBus ទេ លុះ​ត្រា​តែ​មាន​ការ​ស្នើសុំ​ជាពិសេស​ក្នុងអំឡុង​ពេល​ដំណើរ​ការ​កក់។

តើម្ចាស់​ប័ណ្ណ​ឥណ​ទាន​ដែល​កក់​សំបុត្រ ត្រូវតែ​ជាអ្នកដំណើរដែរឬទេ?

អ្នកអាចប្រើកាត​ណាមួយដើម្បី​ទិញសំបុត្រ​ ដោយមិន​គិត​ពីឈ្មោះ​របស់អ្នកណានោះទេ​។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកដែលមានឈ្មោះ​នៅលើសំបុត្រ​ត្រូវតែមានអត្តសញ្ញាណជាមួយពួកគេនៅពេលឡើងឡានក្រុង។

តើ​មានសុវត្ថិភាព​ក្នុង​ការ​ប្រើកាត​ឥណ​ទាន​​របស់​​ខ្ញុំនៅលើគេហទំព័រ redBus ទេ?

ប្រាកដណាស់, យើងប្រើប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា​ទំនើប ដើម្បីធានាសុវត្ថិភាព​នៃប្រតិបត្តិ​ការ​ទាំងអស់។ redBus ត្រូវបានបញ្ជាក់​ដោយប្រព័ន្ធ Verisign និង ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រង​ទិន្នន័យ Secure Socket Layers (SSL) ។ ជាមួយនឹង SSL ព័ត៌មាន​របស់អ្នក​ត្រូវ​បាន​ការពារ​កំឡុង​ពេលបញ្ជូន ហើយ​នៅតែ​មិនអាច​ចូល​ប្រើបាន​សម្រាប់​បុគ្គល​ដែលគ្មាន​ការ​អនុញ្ញាត ដោយ​ផ្តល់​ឲ្យ​អ្នកស្ងប់ចិត្ត មិនមាន​ការបារម្ភពេលធ្វើប្រតិបត្តិការ។ លើសពីនេះទៀត អ្នក​អាច​ជ្រើស​រើស​មិន​រក្សា​ទុក​ព័ត៌មានលម្អិត​កាត​របស់​អ្នក ដើម្បី​កាន់តែ​មានសុវត្ថិភាពបន្ថែមទៀត។

កាបូបលុយ ក្នុងគណនីយ្យ redBus

​តើ​ខ្ញុំ​ត្រូវ​ធ្វើ​ដូច​ម្តេច​ដើម្បី​ទទួល​ប្រាក់​ត្រលប់​មក​វិញ​ និងប្រើលេខ​កូដ​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​នៅលើ redBus?

ដើម្បី​រីករាយ​នឹង​ការទទួលបាន​ប្រាក់​​ត្រលប់​មក​វិញ និង ប្រើប្រាស់​លេខកូដផ្សព្វផ្សាយ អ្នកត្រូវមានគណនី និង​ចូល​ទៅក្នុង​គណនេយ្យ redBus ពេល​ដំណើរ​ការ​កក់សំបុត្រណាមួយ។ ការ​ផ្តល់​ជូន​ទាំង​នេះ​អាច​មាន​លក្ខណៈខុសៗគ្នា។

តើ​ខ្ញុំ​អាច​បញ្ចូល​ទឹក​ប្រាក់​ក្នុង​កាបូប redBus របស់ខ្ញុំបានទេ?

បច្ចុប្បន្ន អ្នក​មិន​អាច​បញ្ជូល​ទឹក​ប្រាក់​ទៅកាបូប redBus របស់អ្នកបានទេ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នក​នៅ​តែ​អាច​ទទួល​បាន​ប្រាក់​ត្រលប់​មក​វិញ (នៅពេលដាក់ប្រូម៉ូកូដផ្សេងៗ) ដែល​នឹង​ត្រូវបាន​បញ្ចូល​ទៅក្នុងគណនីរបស់អ្នក។

តើ redBus មានកម្មវិធីណែនាំទេ?

បាទ redBus ផ្តល់​កម្មវិធី​ណែនាំ​។ អ្នក​អាច​អញ្ជើញ​មិត្ត​ភក្តិ​ និង​ក្រុម​គ្រួសារ​ឲ្យប្រើ redBus ហើយ​ទទួលបានរង្វាន់។ តំណភ្ជាប់​

តើ​លុយ​នៅ​ក្នុង​កាបូប redBus របស់ខ្ញុំផុតកំណត់នៅពេលណា?

រាល់ប្រាក់​ចំណូល​នៅក្នុងកាបូប​ប្រាក់​ក្នុងគណនីយ្យ redBus នឹងផុត​កំណត់​រយៈពេល​បីខែ​រាប់​ពីពេល​ដែល​ចូល​ក្នុង​គណនីយ្យ។ បន្ទាប់ពីរយៈពេលនេះ ចំនួនដែល​នៅសល់​នឹង​ត្រូវបាន​កាត់​ផ្តាច់​វិញ ហើយមិនអាចប្រើប្រាស់ ឬទាញយកមកវិញបានទេ។

តើ​ខ្ញុំ​អាច​ប្រើ​លុយ​នៅ​ក្នុង​កាបូបគណនេយ្យ​​របស់ redBus ដែលខ្ញុំមាន​ដោយ​របៀប​ណា?

អ្នកអាចប្រើលុយ​ដែល​ត្រឡប់​ចូល​ទៅ​​ក្នុង​គណនេយ្យ​ redBus របស់​​អ្នក​​ដើម្បីទទួល​បាន​ការបញ្ជុះតម្លៃ ១០ % ​ នៃតម្លៃសំបុត្រ ទៅលើ​ការកក់​បន្ទាប់។

ខ្ញុំមាន​បញ្ហា​ក្នុង​ការ​ចុះឈ្មោះ​ចូល​គណនី redBus របស់ខ្ញុំ ; តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?

ប្រសិន​បើអ្នក​ជួប​ប្រទះ​បញ្ហា​នេះ សូមផ្តល់​ព័ត៌មានលម្អិតតាមរយៈ https://www.redbus.com.kh/help/login ហើយបញ្ចូលឯកសារយោងដែលពាក់ព័ន្ធ។ ក្រុមការងារ​របស់យើងនឹងជួយដល់​អ្នក។

គន្លឹះ​សុវត្ថិភាព​សម្រាប់​អ្នកធ្វើដំណើរ

តើ​មាន​គន្លឹះ​សំខាន់ៗ​អ្វីខ្លះ​សម្រាប់​ការ​កក់​ក្នុង​ការធ្វើដំណើរតាមឡាន​ក្រុង​ប្រកប​ដោយសុវត្ថិភាព និង​ ផាសុកភាព​ ជា​ពិសេស​នៅ​កំឡុង​ពេលដែល​មានអ្នក​ធ្វើដំណើរ​ច្រើន​?

  1. ជ្រើសក្រុមហ៊ុន​​ឡាន​ក្រុង​ដែល​ គេស្គាល់​ច្រើន និង មានកេរ្តិ៍ឈ្មោះល្អ​។ អានការបញ្ជេញមតិ និង ​ការ​វាយ​តម្លៃ​ នៅលើវេទិការ​ redBus​ ឬ វេទិកាសម្រាប់​ធ្វើ​ដំណើរ​ផ្សេង​ទៀត​មុន​ពេល​កក់។

  2. ជាពិសេសក្នុងអំឡុងពេល​ដែល​មានអ្នក​ធ្វើ​ដំណើរ​ច្រើន​, សូមកក់​និង​បញ្ជាក់​សំបុត្ររបស់អ្នកឱ្យបានឆាប់ ដើម្បី​ជៀសវាង​រថយន្ត​ក្រុង​ដែល​បានមាន​អ្នក​ធ្វើដំណើរ​ច្រើនពេក ឬ ការបោកប្រាស់​ដែលឆ្លៀតឱកាសដោយសារអ្នក​ប្រញ៉ាប់​ពេក។

  3. ពិនិត្យ​មើលអោយប្រាកដមុននឹងធ្វើការកក់ មើល​លើ​ទីតាំង​ចេញដំណើរ និង ពេលវេលាពិតប្រាកដ ដើម្បី​កុំឲ្យ​បាត់ជើង​ធ្វើដំណើរ​របស់អ្នក។

  4. ជូនដំណឹងដល់មិត្តភ័ក្តិ ឬសមាជិកគ្រួសារ​អំពី​ផែនការ​ធ្វើដំណើរ​របស់អ្នក រួមទាំងក្រុមហ៊ុនរថយន្តក្រុង ផ្លូវ និង​ពេល​វេលា​មកដល់​ដែល​បាន​ប៉ាន់ស្មាន។

តើ​​​​អ្នក​​គួរ​ធ្វើ​​អ្វី​ខ្លះ​ក្នុង​អំឡុង​​​ពេល​​ធ្វើ​​​ដំណើរ​​​តាម​រថយន្ត​​ក្រុង ដើម្បី​ធានាថា​ វត្ថុមានតម្លៃ និង​ សុវត្ថភាព​​របស់​អ្នក​​ត្រូវ​បាន​ការពារ?

  1. រក្សាវត្ថុមានតម្លៃរបស់អ្នកនៅជិតអ្នកគ្រប់ពេលវេលា។ ប្រើសោនៅ​លើ​កាបូប​ស្ពាយ ឬ វ៉ាលីរបស់អ្នក ប្រសិនបើអាច។

  2. សូមប្រុងប្រយ័ត្នបន្ថែមនៅក្នុងតំបន់ដែលមានមនុស្សច្រើន ដូចជា ចំណត​ឡានក្រុង និងផ្សារ។ ជៀសវាង​ការ​បង្ហាញ​របស់​មាន​តម្លៃ​ថ្លៃ។

  3. យកចិត្ត​ទុក​ដាក់​ចំពោះអ្នកជុំវិញខ្លួន និង​ដឹងពីសកម្មភាព​គួរឱ្យសង្ស័យណាមួយ។

  4. ប្រសិន​បើអ្នក​ខ្វល់ខ្វាយ​អំពីសុវត្ថិភាព​ សូមពិចារណា​ការ​ធ្វើដំណើរក្នុងពេលថ្ងៃ។

  5. ប្រសិន​បើមាន​អ្វីមួយមាន​អារម្មណ៍​មិនសប្បាយ​ចិត្ត ឬមិនស្រួល​ ចូរកុំស្ទាក់​ស្ទើរក្នុងការនិយាយ ឬ ស្វែង​រក​ជំនួយ​ពីបុគ្គលិក​ឡាន​ក្រុង​ ឬ អ្នក​រួម​ដំណើរ។

តើ​ការ​ធានា​រ៉ាប់​រងការធ្វើដំណើរប្រភេទណាដែលត្រូវបានណែ​នាំសម្រាប់​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​តាមរថយន្តក្រុងនៅកម្ពុជា ហើយ បានធានារ៉ាប់រងលើ​អ្វីខ្លះ?

ពិចារណា​ទិញ​ធានារ៉ាប់រង​ការធ្វើ​ដំណើរ​ដែលគ្របដណ្តប់​លើ​ការ​សង្គ្រោះបន្ទាន់ផ្នែកវេជ្ជសាស្រ្ត ការ​លុប​ចោល​ការ​ធ្វើដំណើរ និង ឥវ៉ាន់​ដែល​បាត់ ឬ ត្រូវបានលួច។


ការចូលប្រើការកក់របស់ខ្ញុំ

ខ្ញុំបានបាត់សំបុត្ររបស់ខ្ញុំ។ តើខ្ញុំគួរធ្វើអ្វី?

ប្រសិនបើអ្នកបានបាត់សំបុត្ររបស់អ្នក សូមពិនិត្យមើលអ៊ីមែលដែលប្រើសម្រាប់ការកក់ ដើម្បីមើលសំបុត្ររបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នករកមិនឃើញទេ សូមអនុវត្តតាមជំហានទាំងនេះ ដើម្បីបោះពុម្ពច្បាប់ចម្លងថ្មី៖

  • ចូលទៅកាន់គេហទំព័រ redBus ឬគេហទំព័រទូរស័ព្ទ។

  • ចុចលើ "បោះពុម្ពសំបុត្រ" ។

  • បញ្ចូលលេខសំបុត្រ redbus របស់អ្នក និងលេខសម្គាល់អ៊ីមែលកក់។

  • ចុចលើ "ដាក់ស្នើ" ។

ខ្ញុំត្រូវការព័ត៌មានអំពីការធ្វើដំណើររបស់ខ្ញុំ។ តើខ្ញុំអាចរកវាបាននៅឯណា?

ព័ត៌មានលម្អិតដូចជា ចំណុចឡើងជិះ ពេលវេលាឡើងជិះ ប្រភេទឡានក្រុង ចំនួនកៅអី និងព័ត៌មានសំខាន់ៗសម្រាប់ការធ្វើដំណើររបស់អ្នកអាចរកបាននៅក្នុងការបញ្ជាក់សំបុត្រដែលបានផ្ញើទៅអ៊ីមែលរបស់អ្នក។

  • ប្រសិនបើអ្នកបានចូលទៅក្នុងគណនី redBus របស់អ្នក សូមអនុវត្តតាមជំហានទាំងនេះ៖

  • រុករកទៅផ្នែក "ការធ្វើដំណើររបស់ខ្ញុំ" ។

  • ស្វែងរកការកក់ចុងក្រោយរបស់អ្នកនៅក្រោមផ្នែក "នាពេលខាងមុខ"។

  • ចុចលើវាដើម្បីទទួលបានសេចក្ដីសង្ខេបនៃការធ្វើដំណើររបស់អ្នក។

  • ប្រសិនបើអ្នកមិនចាំលេខសំបុត្ររបស់អ្នកទេ អ្នកអាចចូលទៅកាន់តំណភ្ជាប់ខាងក្រោម៖ <<https://www.redbus.com.kh/info/redcare>>

តើការកក់របស់ខ្ញុំត្រូវបានបញ្ជាក់ទេ?

អ្នកគួរតែទទួលបានអ៊ីមែលបញ្ជាក់ជាមួយនឹងព័ត៌មានលម្អិតនៃការកក់របស់អ្នក រួមទាំងលេខសម្គាល់ការកក់ ការចេញដំណើរ និងម៉ោងមកដល់ និងប្រតិបត្តិករឡានក្រុង។

  1. ចូលទៅកាន់គេហទំព័រ ឬកម្មវិធី RedBus ចូលទៅក្នុងគណនីរបស់អ្នក ហើយចូលទៅកាន់ប្រវត្តិនៃការកក់របស់អ្នក។ អ្នកគួរតែអាចស្វែងរកការកក់របស់អ្នកនៅទីនោះ។

  2. ចូលទៅគណនីរបស់អ្នក។

  3. ពិនិត្យមើលព័ត៌មានលម្អិតនៃការកក់នៅក្រោម "ការកក់នាពេលខាងមុខ"។

តើខ្ញុំអាចផ្លាស់​ប្តូរ កាលវិភាគក្នុងការធ្វើដំណើររបស់ខ្ញុំឡើងវិញដោយរបៀបណា?


ការផ្លាស់​ប្តូរ កាលវិភាគក្នុងការធ្វើដំណើររបស់ខ្ញុំឡើងវិញត្រូវបានផ្តល់ជូនដោយក្រុមហ៊ុនឡាន​ក្រុងដែល​បាន​ជ្រើស​រើស​តែ​ប៉ុណ្ណោះ។ សូមពិនិត្យមើលសំបុត្ររបស់អ្នក ឬទំព័រព័ត៌មានលម្អិតនៃឡានក្រុងនៅលើវេទិការ redBus ដើម្បីមើលថាតើការកក់របស់អ្នកមានសិទ្ធិក្នុង​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ការវិភាគក្នង​ការ​ធ្វើដំណើរដែរឬទេ។

  • ការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញអាចធ្វើឡើងតាមរយៈការចូលគណនេយ្យ​ redBus របស់អ្នកប្រើនៅលើគេហទំព័រ ឬដោយការទាក់ទងមកផ្នែកជំនួយអតិថិជនរបស់​យើង។

  • ការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញអាចនឹងត្រូវគិតថ្លៃ ដូចដែលបានបញ្ជាក់នៅលើសំបុត្រអេឡិចត្រូនិចរបស់អ្នក។ អ្នក​ក៏​នឹង​ត្រូវ​បង់​ប្រាក់​ខុស​គ្នា​ក្នុង​តម្លៃ​សំបុត្រ​ដែរ​ប្រសិន​បើ​សំបុត្រ​ថ្មី​ថ្លៃ​ជាង។

  • ការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញអាចត្រូវបានអនុញ្ញាតតែមួយដងប៉ុណ្ណោះសម្រាប់ការកក់ ហើយនៅពេលដែលបានកំណត់ពេលឡើងវិញ សំបុត្រមិនអាចលុបចោលបានទៀតទេ។

  • ប្រសិនបើការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញត្រូវបានអនុញ្ញាត នោះអ្នកអាចប្រើ https://www.redbus.com.kh/Reschedule របស់យើងដោយបន្ថែមលេខសម្គាល់សំបុត្រ redbus និងលេខសម្គាល់អ៊ីមែលដែលបានចុះឈ្មោះដែលអ្នកធ្លាប់ធ្វើការកក់ដើម្បីពិនិត្យមើលលទ្ធភាពនៃការកំណត់កាលវិភាគឡើងវិញ។

តើខ្ញុំអាចកែប្រែ ឬលុបចោលការកក់របស់ខ្ញុំបានទេ?

នៅពេលដែលការកក់របស់អ្នកត្រូវបានបញ្ជាក់ 

  • អ្នកមិនអាចលុបចោល ឬ កែប្រែព័ត៌មានលម្អិតនៃការកក់របស់អ្នកដូចជាឈ្មោះអ្នកដំណើរ អាយុ ឬព័ត៌មានទំនាក់ទំនងបានទេ ។ សម្រាប់ជំនួយបន្ថែម សូមទាក់ទងក្រុមគាំទ្រអតិថិជនរបស់យើង។ <<https://www.redbus.com.kh/info/redcare>>


ការទូទាត់ និង ការសងទឹកប្រាក់វិញ

តើខ្ញុំមានជម្រើសបង់ប្រាក់អ្វីខ្លះ?

អ្នកមានជម្រើសបង់ប្រាក់ជាច្រើនដែលអាចប្រើបាន រួមមានៈ

  1. កាតឥណទាន

  2. ប័ណ្ណឥណពន្ធ

  3. ABA KHQR

តើត្រូវការពេលប៉ុន្មានដើម្បីទទួលបានទឹកប្រាក់ដែលង្វិលសងរបស់ខ្ញុំ?

យើងចំណាយរយៈពេលកំឡុង 24 ម៉ោងដើម្បីដំណើរការការបង្វិលប្រាក់សងវិញសម្រាប់ដំណើរការពីយើង និង 7-14 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការរបស់ធនាគារ ដើម្បីដំណើរកាប្រាក់នោះ ទៅគណនេយ្យដែលបានប្រើដើម្បីបង់​ប្រាក់ដំបូងវិញ។



តើ​ខ្ញុំ​តាម​ដានទឹកប្រាក់​ដែល​បាន​បង្វិល​សងមកវិញ​ដោយរបៀបណា?

ព័ត៌មានទាំងអស់ទាក់ទងនឹងទឹកប្រាក់ដែលបាន​បង្វិលសងរបស់អ្នក រួមទាំងពេលវេលាដែលរំពឹងទុកដែលហ្នឹងត្រូវទទួលបានលុយវិញត្រូវបានផ្ញើរ​កាន់អាសយដ្ឋានអ៊ីមែលដែលបានផ្តល់ឲ្យក្នុងអំឡុងពេលបញ្ជាទិញរបស់អ្នក។ ប្រសិនបើអ្នកមិនឃើញវានៅក្នុងប្រអប់សំបុត្ររបស់អ្នកទេ សូមពិនិត្យមើលសារឥតបានការ។

ខ្ញុំបាន​ខកអត់បានជិះឡានក្រុងទាន់ពេល។ តើខ្ញុំអាចទទួលបានប្រាក់វិញទេ?

សោកស្តាយណាស់យើងមិនអាចផ្តល់ការបង្វិលសងវិញសម្រាប់រថយន្តក្រុងដែលខកខានមិនបាននោះទេ។ គោលការណ៍របស់យើងតម្រូវឲ្យដំណើរមកដល់ចំណុចឡើងយន្តហោះយ៉ាងហោចណាស់ 30 នាទីមុនពេលចេញដំណើរ។ ឡានក្រុងដែលខកខានត្រូវបានចាត់ទុកថាបាត់បង់។
ប្រសិនបើអ្នកត្រូវធ្វើការផ្លាស់ប្តូរណាមួយចំពោះការធ្វើដំណើររបស់អ្នក សូមធ្វើដូច្នេះមុនម៉ោងចេញដំណើររបស់អ្នក។

តើ​ស្ថានភាព​នៃ​ការ​សង​ប្រាក់​វិញ​របស់​ខ្ញុំ​មាន​ស្ថានភាព​យ៉ាង​ណា?

យើង​នឹង​ផ្ញើ​អ៊ីមែល​ទៅ​អ្នក​ជាមួយ​ព័ត៌មាន​អំពី​ការ​សង​ប្រាក់​វិញ​របស់​អ្នក រួម​ទាំង​ពេល​ដែល​ត្រូវ​រំពឹង​ទុកថាទទួលបានពេលណា។ សូមពិនិត្យមើលប្រអប់សារអ៊ីមែល របស់អ្នក ប្រសិនបើអ្នកមិនឃើញវានៅក្នុងប្រអប់សំបុត្ររបស់អ្នកទេ សូមពិនិត្យមើលសារឥតបានការ (Junk mail) ឬថតសារឥតបានការ (Spam folder) របស់អ្នក។ ។ រយៈពេលសងប្រាក់វិញប្រែប្រួលអាស្រ័យលើវិធីបង់ប្រាក់។

  • ការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារ ABA: 7-14 ថ្ងៃធ្វើការតាមធនាគារ

  • ប័ណ្ណឥណទាន ឬឥណពន្ធបរទេស៖ 7-30 ថ្ងៃធ្វើការរបស់ធនាគារ

លេខកូដផ្សព្វផ្សាយ

តើខ្ញុំអាចស្វែងរកព័ត៌មានអំពីការផ្តល់ជូន និងការផ្សព្វផ្សាយបច្ចុប្បន្ននៅឯណា?

  • ចូលទៅកាន់គេហទំព័រ របស់យើង ឬទាញយកកម្មវិធីទូរស័ព្ទរបស់យើង ដើម្បី​អាចដាក់​ប្រូម៉ូកូដ និង ទទួលបាន​ការបញ្ជុះ​តម្លៃពិសេស​ដែលមិនគួរឱ្យជឿ។ ស្វែងងកបន្ថែម​នៅ "ការផ្តល់ជូន" របស់យើង ដែលជាកំណប់ទ្រព្យនៃការផ្តល់ជូនពិសេស និងការផ្តល់ជូនពិសេសបំផុតដែលមាននាពេលបច្ចុប្បន្ន។

  • ចុចលើតំណភ្ជាប់ដែលបានផ្តល់ ឬចូលទៅកាន់ផ្នែក "លក្ខខណ្ឌនៃការផ្តល់ជូន" (https://www.redbus.com.kh/info/OfferTerms) នៅលើ redBus ដើម្បីធានាថាអ្នកយល់ពីការរឹតបន្តឹង ឬលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យសិទ្ធិទទួលបានដែលទាក់ទងនឹងការផ្សព្វផ្សាយនីមួយៗ។

តើខ្ញុំប្រើលេខកូដផ្សព្វផ្សាយដោយរបៀបណា?

ដើម្បីប្រើលេខកូដបញ្ចុះតម្លៃនៅលើ redBus Cambodia អ្នកគ្រាន់តែបញ្ចូលលេខកូដនៅកន្លែងដែលបានកំណត់អំឡុងពេលដំណើរការកក់ ត្រង់ទំព័របង់លុយ​។ នៅពេលដែលអ្នបញ្ជូលលេខកូដ ត្រង់ “បញ្ជូលលេខកូដដែលផ្តល់” ហើយ “ចុចលើពាក្យ ប្រើ” ការបញ្ចុះតម្លៃនឹងត្រូវបានបង្ហាញ។ កុំភ្លេចពិនិត្យមើលលក្ខខណ្ឌនៃលេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ ដើម្បីមើល​ពត៍មានបន្ថែម និងកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់។

តើការបញ្ចុះតម្លៃមានន័យយ៉ាងណានៅ ពេល​ដាក់​លេខ​កូដ​ផ្សព្វផ្សាយ?

ការបញ្ជុះ​តម្លៃនៅពេល​ដាក់​ប្រូម៉ូ​កូដ​ផ្សព្វផ្សាយ មានន័យ​ថា​អ្នក​អាច​ទទួល​បាន​ការបញ្ជុះ​តម្លៃ ទៅ​លើ​សំបុត្ររបស់​អ្នក​ពេលអ្នក​កក់។ ការ​បញ្ជុះតម្លៃ អាច​ជាភាគរយ នៃ​ចំនួន​តម្លៃសំបុត្រ, ចំនួនជាក់លាក់ណាមួយ, ឬ អ្វីមួយ​បន្ថែម​ទៅ​លើ​ការកក់​របស់​អ្នក។

តើ ការ​ទទួល​បាន​ប្រាក់​ត្រឡប់​ចូល​ក្នុង កាបូប គណនេយ្យ redBus មានន័យយ៉ាងណានៅពេល​ដាក់​លេខ​កូដ​ផ្សព្វផ្សាយ?

ការ​​ទទួល​​បាន​​ប្រាក់​​ត្រឡប់​​ចូល​ក្នុង កាបូប គណនេយ្យ redBus ​នៅ​ពេល​ដាក់​លេខ​កូដ​ផ្សព្វ​ផ្សាយ សំដៅ​លើ​ ការ​ទូទាត់លុយ​មួយ​ចំនួនត្រឡប់​ចូល​ទៅ​ក្នុង​កាបូបគណនេយ្យ​របស់​អ្នក។ នៅពេល​ដែល​អ្នក​ប្រើ​លុយ​ក្នុង​កាបូប​គណនេយ្យ​របស់​អ្នក អ្នកនឹង​ទទួល​បានលុយ​វិញ​បន្ទាប់​ពី​ទិញសំបុត្រហើយ។ អ្នក​អាច​មើល​ពត៍មានសំខាន់ៗ ដូចជា តម្លៃសំបុត្រដែលកំណត់, ចំនួនដែលអាចប្រើបាន, ការកំណត់ផ្សេងៗនៅ​ក្នង​ការកក់ពេលក្រោយ។

ឯកសារទិដ្ឋាការ និងការធ្វើដំណើរ

ខ្ញុំ​គ្រោង​ធ្វើ​ដំណើរ​ទៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា និង​វៀតណាម។ តើខ្ញុំត្រូវការទិដ្ឋាការសម្រាប់ប្រទេសទាំងពីរទេ?
  • អតិថិជននឹងត្រូវការទិដ្ឋាការដើម្បីចូលប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាម។ តម្រូវការទិដ្ឋាការប្រែប្រួលអាស្រ័យលើសញ្ជាតិរបស់អ្នក។ អតិថិជនអាចពិនិត្យមើលតម្រូវការចុងក្រោយសម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជានៅទីនេះ៖ https://www.evisa.gov.kh/ និងវៀតណាមនៅទីនេះ៖ https://evisa.xuatnhapcanh.gov.vn/web/guest/home

  • ជនជាតិខ្លះអាចទទួលបានទិដ្ឋាការពេលមកដល់សម្រាប់ប្រទេសទាំងពីរ ខណៈអ្នកផ្សេងទៀតនឹងត្រូវស្នើសុំទិដ្ឋាការជាមុន។

តើ​មាន​តម្លៃ​បន្ថែម​ណា​មួយ​ដែល​ទាក់​ទង​នឹង​ការ​ទទួល​បាន​ទិដ្ឋាការ​ពេល​មក​ដល់​ក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា?

មានសម្រាប់ជនជាតិភាគច្រើននៅពេលមកដល់អាកាសយានដ្ឋានធំៗ និងច្រកព្រំដែនគោក។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ សូមមើលគេហទំព័រផ្លូវការរបស់ពួកគេ។

តើ​លិខិត​ឆ្លង​ដែន​របស់​ខ្ញុំ​ចូល​ប្រទេស​កម្ពុជា និង​វៀតណាម​ត្រូវ​មាន​សុពលភាព​អប្បបរមា​ប៉ុន្មាន?

លិខិតឆ្លងដែនរបស់អ្នកត្រូវតែមានសុពលភាពយ៉ាងតិច 6 ខែបន្ទាប់ពីការមកដល់របស់អ្នកនៅក្នុងប្រទេសនីមួយៗ ហើយមានយ៉ាងហោចណាស់ទំព័រទទេពីរសម្រាប់ការបោះត្រាចូល។

តើខ្ញុំត្រូវផ្តល់ភស្តុតាងនៃការធ្វើដំណើរបន្តនៅពេលចូលប្រទេសកម្ពុជា និងវៀតណាមដែរឬទេ?

អ្នកប្រហែលជាត្រូវបង្ហាញភស្តុតាងនៃការធ្វើដំណើរបន្ត និងការធ្វើដំណើរត្រឡប់មកវិញ ឬសម្រាប់ទិសដៅធ្វើដំណើរបន្ទាប់ (ឧ. សំបុត្រឡានក្រុង ឬសំបុត្រយន្តហោះចេញពីប្រទេស)។

ផ្លូវកំពូល

ប្រតិបត្តិករកំពូល

ទីក្រុងកំពូល